Vikt uppdatering!

Väger i dagsläget 101,5 kg, vilket innebär att jag från kursens början då jag vägde 118 kg gått ner 16,5 kg! Börjar närma sig under 100 nu, vilket betyder att jag snart gått ner 20 kg! Jag är jättestolt över mig själv. Lyckodansade i 30 minuter före middagen! Det är helt ofattbart att jag tagit mig så här långt, det trodde jag inte i början. Jag visste att jag skulle förändra, men inte så här bra, då menar jag också min personliga utveckling! Det här måste vara en av tidernas bästa idé, att starta en sådan här kurs då man har chansen att bli den man vill! Och jag är så lycklig att Jag tog den chansen och gjorde det bästa av det! Det här är en av de första gångerna jag inte gör något halvdant, faktiskt första gången om jag ska vara ärlig!

NU



Lova nu att ta hand om ER och kom ihåg att ni klarar allt, bara ni vill!

/ Britsy

Kommentarer
Postat av: Inga

Bra gjort!

2010-05-10 @ 12:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0