Träning!

Skolan har börjat med mycket träning! Först spinningen igår och sedan styrketräning idag! Bra jobbat Britsy. :)
Känns skönt att vara igång igen, det är skönt att svettas ut lite skit!

Nu är det helg och den är planerad följande - än så länge... morgonpromenader minst 20 min varje morgon. Massage i morgon någon gång på dagen. Sen får vi se vad mer som händer!

Nästa vecka blir det mer träning! Volleyboll på Måndag, vattengympa på Tisdag och sedan spinning på Torsdag. Få se om det blir någon mer träning. Men, kommer självklart ta minst 20 min promenad varje morgon.

Jag skickar tankar till en god vän vars liv är i kaos, Du finns i mitt hjärta! <3

Läs klassens blogg!  -------------------------> http://livsstilskursen.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0