Tillbaka på skolan!

Nu är det vardag igen! Skolan är i fullgång och idag har vi haft triosamtal utifrån KASAM(känslan av sammanhang) som vi haft som uppgift under lovet. Det var intressant, men jag var inte riktigt mig själv på förmiddagen pga. en otroligt jobbig nyhet som skakade om mig rejält. Men, sånt är livet. Och jag tänker kämpa för detta!

Nu är jag nyss hemkommen från spinningen! Det var sjukt jobbigt och jag som gjorde det för första gången idag tyckte det var lite jobbigt med tekniken, men jag lär mig nog! Vi ska hålla på enda till lovet så! Fan, vad snygg man kommer bli! ;)

Snart middag! Är himla hungrig :) Har saknat salladsbuffén här på skolan måste jag säga! Mums :)

Kommentarer
Postat av: Inga

Du behöver nog massor av KASAM nu. (Jag har också skrivit om det i min bok) Sårsklit bra att ha utvecklat KASAM när livet är jobbigt, och det blir det ju ibland.

2010-01-07 @ 20:26:41
Postat av: Inga

Bra att ha utvecklat KASAM i situationer när livet vänds uppochner. (Jag skriver också om KASAM i min bok)

2010-01-07 @ 20:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0