Teater och massage!

Idag har vi haft teater med Anders! Egentligen är det kommunikation, men teater är ju kommunikation i allra högsta grad. :) Vi kommer att göra en show med sång, dans, musik och skådespel i revy stuk. Kommer bli grymt! Alla ska skriva 3-4 småsketcher som vi ska välja utifrån sedan. Revyn kommer att vara ca 30 minuter lång. Och Anders är en så grym pedagog! Jag ryser! :D

Sen har jag tvättat i 4 timmar. Skönt att ha rena kläder! Ikväll har jag även fått dubbelt upp med massage. Först en timme av Emma och sen 20 minuter energimassage av Madde! Tack tjejer, ni är änglar! <3

I morgon blir det mer massage! Vi ska ge och få massage i klassen. Ser framemot det!

Nu är jag trött och ska snart göra mig i ordning för sängen!

Mina tankar är hos Dig! <3

Tröstar mig med att hon kommer besparas samma smärta som jag har nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0