MI-samtal och Volleyboll!

Idag har vi börjat med ett grupparbete för temat mat och beteende. Vi är indelade i 3 grupper där varje grupp har en råvara: Fisk, kött eller veg. alternativ. Jag har veg. alternativ med Alex och Jejjan! Ska bli intressant!

Idag har vi också haft MI-samtal, Anette är verkligen bra! Hon är så rakt på sak och få en att tänka till. Mitt mål är att gå morgonpromenader för att jag mår så pass mycket bättre av det. Och att jag ska väcka mig själv med tanken om en underbar dag, istället för; FAN, jag vill inte kliva upp! Och fånga dagen med promenad för att sedan orka bättre.
Vi pratade också om framtidtankar. Jag vill läsa till hälsopedagog eller något med teater så som drampedagog. Funderar också på att söka in till teater högskolan, men det är jättesvårt att komma in där! Men, det skadar ju inte att testa! Så jag får se vad jag gör till hösten sen! Men, jag lovar er! Jag kommer göra något jag mår bra av. Tänker i alla fall inte tillåta mig själv att börja leva som jag gjorde innan. Det är totalt förbjudet från min sida!

Åkte även lite skridskor idag. Blev bara 20 minuter för att det gjorde så ont i fötterna. Men, det gör det alltid första gången, så nästa gång går det nog fint! :) Spelade också volleyboll ikväll i en och en halvtimme, det var sjukt kul!

Alltså, när allt går bra då är jag inte sugen på godis, läsk eller skräpmat! Så ni som har svårt med det, se till att sova bra, äta regelbundet och träna regelbundet! Viktigt, viktigt! :)

Fånga dagen, mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0