Mår bra!

Jag mår verkligen bra nu! Skönt... all oro och sorg har lagt sig lite och jag andas lättare, skönt!

Mycket träning är det också, och jag känner det verkligen i kroppen, jag får muskler och känner mig oerhört mycket spänstigare! Men, det är lång väg kvar. Jag orkar fortfarande inte lika mycket som förut, innan alla dessa överflödiga kilon. Men, jag är på väg, och jag tänker inte ge upp! Jag vill uppfylla min dröm, springa där på fotbollsplanen och vara lycklig. För jag var lycklig när jag spelade fotboll. Även om jag inte mådde så bra så var jag lycklig.

Jag vill också orka mer även i andra sporter och i vardagen! Så viktigt! Mår så otroligt mycket bättre då, än att gå runt och vara trött hela tiden. Känslan är så enormt mycket härligare, då man är pigg, kry och glad!



Den här veckan har vi jobbat i matgrupperna. Jag, Alex och Jejjan har alternativ vegetarisk mat. Jag söker fakta om Quorn. Intressant! Vi har även haft avslappning med Karin och vattengympa idag! Har haft två bra dagar nu. :) Får se hur jag mår resten av veckan, men det blir säkert bra!

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0