Avslappning och vattengympa

Är vad vi haft idag! Avlsappningen var skön och vattengympan var riktigt härlig! Tog i rejält och känner mig jätteduktig, men är sjukt trött nu, somnar snart framför datorn...

Har även börjat fixat mig ett rörelseschema och har blivit medlem på hemisdan http://www.funbeat.se/ för att kunna hålla lite koll på min träning. Riktigt bra, pröva den ni också! :)

I morgon bitti planerar jag promenad vid sju i ca 20 minuter, ska försöka väcka mig på ett fint sätt istället för att vakna och känna att jag inte vill kliva upp. Tänker positivt! :)

Fortsätt kämpa och var positiv, det kommer att komma prövningar, men när du tagit dig upp så är du starkare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0