Hej!

Jag vet att jag uppdaterar lite just nu... förlåt för det! Har inte haft orken eller lusten att skriva pga. mycket träning och mycket tankar kring livet. Men, nu tänker jag uppdatera då jag äntligen kan ge mig själv en VILO-kväll bara för att få tid att tänka och skriva. Det händer mycket just nu, men ändå inte så mycket som riktigt går att skriva om.

Men, det har hänt mycket med mig själv. Jag är mer medveten om mig själv och min kropp. Jag tar för mig mycket mer och står för den jag är i både tal och utstrålning! Det är jag verkligen stolt över, för det har jag velat så länge!
Vikten står fortfarande stilla, men jag bygger utan tvekan muskler. För jag tränar så otroligt mycket jämfört med förut. Slog rekord i träning förra veckan, *STOLT!*

Vi har även fått en nya lärare i ett nytt ämne, vilket är livssåskådning. Otroligt viktigt, intressant och inspirerande! Och läraren är fantastisk. Hon får mig verkligen att tycka, tänka och känna och även att förstå varför. Klockrent!

Denna vecka har vi jobbat lite med fokusering vilket vi bla. gjorde med hjälp av pilar och pilbåge! Övning ger färdighet sägs det, och det är verkligen så. Och om man fokuserar så kan man klara allt, även det som kan verka omöjligt. Jag sköt ett antal pilar och träffade inte en enda. Men, mot slutet hittade jag tekniken. Och på min sista pil fick jag till det. Då kände jag att NU!! Och då fick jag skjuta en till pil, och då träffade jag djurmodellen som vi sköt på rakt i huvudet, HIGH FIVE till mig!! Ni skulle bara veta vilken otrolig känsla det var, det strålande verkligen lycka i varje fiber av mig.

Du kan göra precis det du vill bara du tror på dig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0