Dags för update

Eller vad säger ni?

Har inte hänt så mycket mer än vanligt egentligen... mycket träning förstås, med volleyboll, vattengympa, innebandy och spinning. De som är markerade med svart är de obligatoriska träningspassen. Det kan även bli att det tränas mer än så, med skidor, promenader, badminton, styrketräning och andra träningsformer. Som ni märker ligger mitt fokus på träning just nu. Det gör att jag bygger muskler och går för tillfället inte ner i vikt, men jag håller en stadig siffra på 105-106 kg. Mitt mål då kursen är klar är at ha kommit under den magiska siffran 100 kg. Men, även om jag inte förlorar i vikt i kilon så märker jag att jag orkar mer, just för att jag bygger muskler.

Nu i veckan har jag tyvärr råkat ut för en förskylning, och kan idag inte vara med på vattengympan, lite synd eftersom jag verkligen varit peppad och sätt framemot träningen denna vecka! Hoppas jag kan vara med på spinningen, men kommer förstås känna efter ordentligt så att jag inte överanstänger hjärtat med infektion i kroppen... och det är inte bra eftersom mitt hjärta gör lite som det vill just nu. Men, kommer vila ikväll och i morgon blir det STHLM med curling och att besöka Stockholms Operett ensamble för en föreställning där, spännande!

Hoppas i alla fall på att åtminstonde bli frisk till helgen då jag bett Emma H att hjälpa mig med lite styrketräning, och så vill jag ta en tur till Norrtälje, skippar nog Sthlm denna helg.


How do we find the courage to be true to ourselves? (Hur finner vi modet att vara sann mot oss själva?)

Vad tror du? Kommentera :)

/ BRITSY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0