Omprioritering på G!

Okej! I dagsläget har jag legat på samma vikt och faktiskt gått upp lite och det är inte okej någon stans. Jag tycker att jag har tränat och ätit på ungefär samma sätt fram till för några veckor sedan, gnistan bara försvann. Visst, jag tränade någon gång i veckan sådär, men inte mer än så. Det extra kilot kan också bero på att min armmuskler som bombarderat, men det är ändå inte okej att stå kvar på samma vikt i 3 veckor! Så nu är det dags att prioritera om, och det jag tänker göra då är:

Promenad på morgonen! Då har jag det gjort och allt annat blir ett plus i kanten!
Mindre portioner vid måltider! Att bli proppmätt efter varje måltid är inte okej.
Styrketräning 1 gång i veckan! Och då inte bara träna armar, utan också resten.
Vattengympa 1 gång i veckan! Det gör vi ju varje Tisdag, och jag ska se till att vara med varje gång!
Kick-and-box på Torsdagar! Om det blir inställt kör jag en dag extra i gymet eller gör något annat träningspass.
Och sist men inte MINST! Inget godis och ingen läsk!

Det tänker jag börja med i morgon! För jag tänker inte tilllåta att falla tillbaka igen! Det är inte ett alternativ, alls!
Så jag tänker kämpa, kämpa till den dag jag dör gammal i en varm säng!

Agera, istället för att reagera!

Kommentarer
Postat av: Jessica Andersson

Härligt brittis ja vet att du kan!! Du är en kämpare !

2009-11-18 @ 19:38:23
Postat av: Min

All styrka, kärlek, hopp å pepp till dig!!

2009-11-19 @ 11:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0